Juhtuski?
Ära muretse kindlustus katab sinu kulud ja Skymobile taastab sinu telefoni!
Muretsemiseks pole põhjust kui sul on sõlmitud kindlustuslepiping kuna sina oled juba jõudnud õigesse kohta!
Skymobile pakub sulle suurepärast teenust, mille eest osaliselt maksab kinldlustusselts.
Allpool saad tutvuda KKK-ga.

Taastatud seadme saamiseks läbi järgmised sammud:

Tule meie juurde või saada läbi kontaktvormi vajalikud andmed.

Meie koostame kindlustusseltsi jaoks akti.

Esita akt kindlustusseltsile.

Oota nende vastust ära.

Too seade meie juurde parandusse.
Meie konkurentsieelised:

Väga kiire töö: al. 1 tunnist.

Kogu protsess on sinu jaoks lihtne

Vajaduse korral anname asendustelefoni

Oota nende vastust ära.
Akti koostamine
Kas te ei leidnud nimekirjast oma riket või mudelit?
Akti koostamiseks on vajalikud järgmised andmed, mida saad esitada ka kontaktvormi kaudu. Juhul kui selle täitmisega on raskusi, siis same sind aidata ka kohapeal meie peakontoris aadressil Keemia tn 4, Tallinn.
Akti koostamise teenus on tasuline (35€).
Juhul kui töö teostatakse meie juures, siis kindlustusselts katab sinule ka seda kulu.
Saatke meile päring ja me võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul.
Et saada täpsemat hinnapakkumist, märkige vormile oma telefoni mudel ja see, mida on vaja remontida.
Me helistame teile tagasi tööajal: 9:00-19:00.
Kui teil tekivad lisaküsimused, võite meiega ühendust võtta telefonil +372 5555 4546
Kuidas ma tean, kui suur on minu omavastutus?
Kõige lihtsam viis seda teada saada on kas leida leping ja tutvuda tingimustega või võtta ühendust oma kindlustusseltsiga.
Kas Te saate aidata kõikide seadmetega?
Meil on valikus 99% Eesti turul müdavate telefonide varuosi. Tõenäosus on väga suur, et ka sinu telefoniga oleme abiks.
Kui kiiresti Te teostate töid?
Tavaliselt meil kulub aega kuni 1 tööpäev. Keerulisemate tööde puhul oleme valmis andma asendustelefoni.
Kuidas toimub arveldamine?
Tavaliselt on kombeks, et kindlustusselts saadab meile garantiikirja, mille alusel arveldame nendega ise. Kliendil jääb vaid tasuda otse meile vaid enda osa, ehk omavastusust.
Mul on olemas kodukindlustus. Mida ma pean ütlema kindlustusseltsile, et tõestada, et tegemist ongi kindlustusjuhtumiga?
Juhul kui õnnestus juhtus kodus, siis peaks piisama sellest, et ütledki ausalt, et telefon kukkus maha/ vette jne ja see põhjustas kindlustusjuhtumi.
Kas on veel midagi, mida pean teadma?
Pöörame tähelepanu, et kindlustuslepingu tingimustega tutvumise eest vastutab klient ise!
Tried to Geocode:
Error Type:
Please be sure to follow the tutorial on how to setup the Google APIs required for the Advanced Google Map Widget.
Google Map API Key Tutorial